Olen tässä taas mietiskellyt kaikennäköisiä asioita. Tuolla Sannan sivuilla (minä ja syöpä) on sytomyssykampaänja. Minä vaan en onnistu saamaan aikaiseksi kunnollisen näköistä myssyä. Niistä tulee potanmallisia sipulipusseja. Siksi olenkin pohtinut miten minä voisin olla kanssaihmisilleni hyödyksi.

Vetelin tuossa laatikollisen ituja ja siitä se ajatus lähti.

Kutsunkin nyt sinut kokeilemaan reikihoitoa kaukohoitona. Se ei maksa sinulle mitään. Ainoa toiveeni on että laitat aina välillä sähköpostiini palautetta tuntemuksistasi. Nyt aluksi voin ottaa pari ryhmää (n 20 henkilöä ryhmä). Rajoitus sen vuoksi, että pystyn myös vastailemaan sähköposteihin jos haluat kysellä jotain. Minun ei tarvitse tietää sinusta muuta kuin nimesi ja paikkakunta. Laitan hoitoa koko ryhmälle kerrallaan pari kertaa viikossa.

Voit ilmottautua sähkpostiini [email protected]. Lisään nimiä listaan sitä mukaa kun ilmottautumisia tulee. Kaikki välillämme kayty keskustelu sähköpostilla jää vain sinun ja minun väliseksi.