Olen huomenaamulla menossa sinne keuhkorassaukseen eli pleurapunktioon Hyvinkään sairaalaan. Sinne on kiva mennä, henkilökunta on osaavaa ja ystävällistä. Olen jo jokusen kerran käynyt siellä ja aina minulle on riittänyt hoitajalta ja lääkäriltä joku ystävällinen sana ja hymy. Olen vasta joku aika sitten ymmärtänyt miten tärkeää on antaa palautetta. Luulenpa, että aika monet antavat sen negatiivisena, mutta on varmaan kiva kuulla joskus myös hiukan kehuja. Heidän työnsä mahtaa olla aika raskasta kun kaikki ovat sairaita ja potilaita tulee ja menee ruuhkaksi asti. Taidan halata kaikki kumoon huomenna !! Tässä syöpätilanteessa on turvallista kun huomaa, että potilasta ihan oikeasti halutaan auttaa. Lääkärikään ei unohda heti kun ovi sulkeutuu perässäsi vaan miettiminen jatkuu siellä päässä miten parhaiten saisit avun. Pari kertaa on lääkäri vielä soittanut perään ja lisännyt jonkin kokeen tai kysynyt jotain mikä ehkä unohtui vastaanotolla. Se tuntuu todella hyvältä ja olen sen lääkärille sanonutkin.

Tänään oli kiva päivä. Yksi asiakas kävi täällä kotona ja hänkin oli vastottain käynyt reikikurssit. Juttua riitti. Lupasimme joku kerta tehdä toisillemme hoidon. Kukaan ei olekaan hoitanut minua kurssin jälkeen, oikein odotan sitä kokemusta.

Nyt on jo muutama ilmottautunut ryhmäreikiä vastaanottamaan. En ilmoita aikoja sen kummemnin mutta yleensä teen kaukohoidot illalla n 21 maissa.Unikin voi tulla sitten paremmin.

Nyt tässä alkaa jo itseänikin nukuttamaan joten peiton alle keräämään voimia huomista varten.